serwis

formularz zgłoszenia do serwisu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse tincidunt leo tellus, ut imperdiet ligula blandit eu. Ut consequat purus in purus hendrerit finibus. Phasellus non velit vel turpis mattis tincidunt vitae non risus. Sed aliquam vitae nulla pellentesque ultricies. Morbi gravida lectus ac dolor luctus, id cursus ex eleifend. Nullam hendrerit sit amet libero vel bibendum. Aliquam auctor, leo et posuere sagittis, diam eros auctor sapien, eget molestie dolor mi et quam. Maecenas aliquet maximus est at pretium. Nam a sapien ut lectus tempus finibus. Donec vehicula mi nulla...

Zlecenie
Typ działania
Typ klienta
WARUNKI WEZWANIA SERWISU DO NAPRAWY:

Wezwanie serwisu do naprawy w trybie pogwarancyjnym jest płatne, a jego koszty naliczane są wg cennika usług Pilar-Tech. Wezwanie serwisu do naprawy w trybie gwarancyjnym jest bezpłatne, jeśli po weryfikacji przez mechanika zostanie stwierdzona usterka wynikająca z winy producenta (wada materiałowa lub montażowa) i jeśli uszkodzony element nie jest wykluczony zapisem w warunkach gwarancji maszyny. Wszelkie zgłoszenia wynikające z niewiedzy użytkownika lub nieprawidłowej eksploatacji nie będą kwalifikowane jako gwarancyjne/bezpłatne. W takich przypadkach wzywający serwis do naprawy zostanie obciążony kosztami zgodnie z cennikiem usług serwisowych Pilar-Tech. Zaleca się przeczytanie instrukcji obsługi maszyny przed każdym wezwaniem serwisu. Warunki gwarancji każdej maszyny określone są w książce gwarancyjnej.

  Zleceniodawca
  Dane maszyny
Uwaga:

Zleceniodawca potwierdza, iż zapoznał się/ został poinformowany o warunkach i procedurze napraw gwarancyjnych i w pełni je akceptuje oraz wyraża zgodę na wykonanie okumentacji fotograficznej naprawionej maszyny.

Klauzula informacyjna dla osób wysyłających korespondencję oraz korzystających z formularza do kontaktu na stronie www.

Stawki serwisu:(netto)

100 PLN/1 ROBOCZOGODZINĘ 2,00 PLN/1 KM DOJAZDU (lizone w obie strony) 180 PLN DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA