Zgłoszenie do serwisu

WARUNKI WEZWANIA SERWISU DO NAPRAWY:

Wezwanie serwisu do naprawy w trybie pogwarancyjnym jest płatne, a jego koszty naliczane są wg cennika usług Pilar-Tech. Wezwanie serwisu do naprawy w trybie gwarancyjnym jest bezpłatne, jeśli po weryfikacji przez mechanika zostanie stwierdzona usterka wynikająca z winy producenta (wada materiałowa lub montażowa) i jeśli uszkodzony element nie jest wykluczony zapisem w warunkach gwarancji maszyny. Wszelkie zgłoszenia wynikające z niewiedzy użytkownika lub nieprawidłowej eksploatacji nie będą kwalifikowane jako gwarancyjne/bezpłatne. W takich przypadkach wzywający serwis do naprawy zostanie obciążony kosztami zgodnie z cennikiem usług serwisowych Pilar-Tech. Zaleca się przeczytanie instrukcji obsługi maszyny przed każdym wezwaniem serwisu. Warunki gwarancji każdej maszyny określone są w książce gwarancyjnej.

















Wiem, że mam prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie mojej zgody, posiadam prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. (więcej Polityka Prywatności)

 

Uwaga:
Zleceniodawca potwierdza, iż zapoznał się/ został poinformowany o warunkach i procedurze napraw gwarancyjnych i w pełni je akceptuje oraz wyraża zgodę na wykonanie dokumentacji fotograficznej naprawionej maszyny.

Stawki serwisu: (netto)
200 PLN/1 ROBOCZOGODZINA
240 PLN/1 ROBOCZOGODZINA (serwis mobilny)
3 PLN/1 KM DOJAZDU (liczone w obie strony) 
307,50 PLN DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA