Kubota ZD1211
Kosiarka Kubota ZD1211 cechuje się dużą wytrzymałością, ekstremalną zwrotnością, niskim zużyciem paliwa oraz wieloma innymi udogodnieniami czyniąc codzienną pracę operatora łatwiejszą oraz oszczędną.
Kosiarka ZD1211 została stworzona dla tych użytkowników, którzy każdego dnia potrzebują profesjonalnej maszyny, przeznaczonej do intensywnych obciążeń roboczych. Nasza maszyna oferuje nowoczesny silnik wysokoprężny, wydajną przekładnię hydrostatyczną, duży agregat koszący oraz prostą obsługę. Zespół napędowy z przekładnią hydrostatyczną zbudowano z elementów o wysokiej jakości, gwarantując doskonałe osiągi.
Dzięki systemowi "Tilt-Up" przód kosiarki można podnieść bez użycia narzędzi, oferując dostęp do agregatu koszącego dla jego łatwiejszej obsługi i czyszczenia.
Maksymalna żywotność układu napędowego, wytrzymałość i niezawodność to nie wszystko. Projektanci kosiarki ZD1211 zwrócili szczególną uwagę na detale ułatwiające realizację codziennych zadań operatora na dużych obszarach zielonych.
Komfortowe miejsce pracy, przeznaczone do długotrwałej pracy, gdzie ergonomia i wygoda zyskują kluczowe znaczenie. Montowany seryjnie fotel operatora klasy deluxe daje możliwość regulacji stopnia amortyzacji w zależności od wagi operatora, a także trzy inne zakresy ustawień.
Zajmowanie miejsca w fotelu ZD1211 ułatwia fakt, że manetki sterujące w pozycji parkingowej są oddalone od siebie o ponad metr. Sprawną i komfortową pracę gwarantuje także wykorzystanie pedałów do podnoszenia agregatu tnącego i obsługi hamulca postojowego. Dzięki temu dłonie użytkownika cały czas pewnie spoczywają na manetkach.
Opis
- Kubota D1105
- 1123 cm³
- 18,5 kW/ 25 KM
- Za pomocą stacyjki
- 25-127 mm (co 6 mm)
-
Przód 1064 mm
Tył 1210 mm - Dwie zintegrowane przekładnie HST
- Sprzęgło wielotarczowe mokre
- Za pomocą dwóch dźwigni
- Hamulec tarczowy w kąpieli olejowej
- Wałek kardana
-
Deck dedykowany
Z tylnym lub bocznym wyrzutem, opcja: zestaw mulczujący - 140 mm
- 4,2 mm
- plaska
- kluczyk
- Licznik roboczogodzin, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej oraz napięcia akumulatora